Manažer prodeje letenek

Rádi byste se stali součástí úspěšné firmy, prohloubili svoje zkušenosti na poli cestovního ruchu a troufli si vést svůj tým? Chcete uplatnit své dovednosti a zkušenosti ve společnosti, která sází na vysoký standard? Do našeho skvělého týmu hledáme nyní kolegu/kolegyni, který/á nám budou pomáhat udržovat vysokou kvalitu našich služeb.

Pracovní náplň:

• vedení týmu prodejců letenek,
• odborné poradenství v letenkových rezervačních systémech
(Galileo nebo Amadeus - nutná praxe) a dalších rezervačních
systémech na doplňkové cestovní služby,
• hodnocení a rozvoj svěřeného týmu,
• odborná pomoc při řešení nestandardních situací,
• plánování a výběr nových zaměstnanců ve spolupráci s personálním
oddělení (vč. poboček),
• školení nových zaměstnanců, zaškolení do pracovního procesu,
• kontrola plnění a dodržování všech pracovních postupů.

Očekáváme:

  • praxi v prodeji letenek alespoň 1 rok v rezervačním systému Amadeus nebo Galileo,
  • komunikativní znalost AJ,
  • předpoklady vést lidi – zkušenosti nejsou podmínkou,
  • motivaci, aktivní přístup k řešení problémů,
  • dobré komunikační a organizační schopnosti.

Nabízíme:

  • stálé a pohodové zaměstnání na HPP v cestovním ruchu, práci v mladém a přátelském kolektivu,
  • stravenkový paušál,
  • Multisport kartička,
  • systém Cafeterie,
  • levnější volání s O2 Family,
  • slevy na produkty společnosti RegioJet a STUDENT AGENCY

Zaujala vás tato pozice? V tom případě už se těšíme na váš životopis, který nám zašlete pomocí tlačítka odpovědět ve spodní části této stránky pod informacemi o pozici.

Co vám můžeme nabídnout

Místo pracoviště

Brno-Veveří, Praha-Nové Město

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

STUDENT AGENCY

Kontaktujte nás

STUDENT AGENCY
Angelina Garajová

Podívejte se jak to u nás vypadá

Jak u nás probíhá výběrové řízení

1.

Našli jste v naší nabídce práci, která vás zaujala? Pošlete nám svůj životopis!

2.

Pokud splňujete požadavky na vámi vybranou pozici, do dvou týdnů vás kontaktuje náš personalista s pozvánkou na pohovor.

3.

Přijďte si s námi popovídat. Navzájem si o sobě něco řekneme, pobavíme se o vašich zkušenostech a motivaci s námi spolupracovat. Připravte si na nás otázky, které vás zajímají.

4.

U některých pozic se potkáme i vícekrát. Čekají vás pak například případové studie, modelové situace a odborné, či psychologické testy.

5.

Jsme v cílové rovince. Pečlivě zhodnotíme všechny části výběrového řízení a do dvou týdnů se vám ozveme s výsledkem. Pokud jsme si navzájem padli do oka, rádi se s vámi domluvíme na podrobnostech vašeho nástupu.

Gratulujeme, stáváte se součástí našeho týmu!
Nastavení cookies